η Ένωσή μας υπέβαλλε στην Υπουργό ΥΠΕΚΑ το υπόμνημα που ακολουθεί .

Αθήνα 13/12/2010
Αρ.Πρωτ.: 23

ΥΠΟΜΝΗΜΑ

Προς : – Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας
και Κλιματικής Αλλαγής .
κ.Τίνα Μπιρμπίλη
– Αναπληρωτή Υπουργό Περιβάλλοντος,
Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής .
κ. Νίκο Σηφουνάκη
Αμαλιάδος 17 –ΤΚ 11523
– Υφυπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας
και Κλιματικής Αλλαγής
κ. Θάνο Μωραίτη
Μεσογείων 119, ΤΚ 10192 – Αθήνα


Η Πανελλήνια Ένωση Δασολόγων Δημοσίων Υπαλλήλων (Π.Ε.Δ.Δ.Υ) εκπροσωπεί του δασολόγους που εργάζονται στο δημόσιο και είναι από τα ελάχιστα σωματεία που έχει συνδέσει τη συνδικαλιστική του παρουσία και δράση κυρίως με θεσμικά αιτήματα, που αφορούν στην προστασία των δασικών οικοσυστημάτων και της δημόσιας περιουσίας.
Η Ένωσή μας αντιτάχθηκε από το 1975 και μετά, σε όλες τις προσπάθειες που έγιναν από τις διάφορες κυβερνήσεις να ψηφιστούν νόμοι με αντιδασικό περιεχόμενο ( Ν. 1734/1987, Ν. 2742/1999 για τους φορείς διαχείρισης, αναθεώρηση του άρθρου 24 του Συντάγματος το 2001, Ν. 3147/2003, Ν. 3208/2003, την αποτυχημένη απόπειρα αναθεώρησης εκ νέου των άρθρων 24 και 117 του Συντάγματος το 2004 κλπ ). Ακόμη και πρόσφατα, καταθέσαμε ολοκληρωμένες προτάσεις για τη βελτίωση διατάξεων των νόμων Ν. 3818/2010 και 3889/2010 που ψηφίστηκαν από την παρούσα κυβέρνηση .
Ο δασικός χώρος, (δάση και δασικές εκτάσεις) θεωρείται κατά τεκμήριο δημόσια περιουσία και κοινό αγαθό και συνεπώς αποτελούσε στόχο για τα κάθε λογής συμφέροντα που αποσκοπούσαν στην αλλαγή χρήσης τους, είτε για την αξίωση ιδιοκτησιακών δικαιωμάτων, είτε για την, εντός ή εκτός εισαγωγικών, αξιοποίησή τους..
Αυτή η ιδιαιτερότητα (δημόσιος χαρακτήρας των ελληνικών δασών) αλλά και ο νευραλγικός χαρακτήρας των δημόσιων αρχών (που ασκούν αρμοδιότητες προστασίας και διαχείρισης τους), εκτιμούμε ότι υποχρεώνουν την πολιτεία, ακόμα και σε αυτή τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε, να πάρει άμεσα μέτρα και την αποτελεσματική τους λειτουργία.
Στο πλαίσιο θα έπρεπε (με πρωτοβουλία της Πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΕ.Κ.Α) να έχει ξεκινήσει από την πρώτη στιγμή διάλογος, για τα θεσμικού και οργανωτικού χαρακτήρα θέματα και κυρίως για την αποτελεσματικότερη διάρθρωση του τομέα, για τη σύγχρονη διοικητική και λειτουργική του υπόσταση και τα χρηματοδοτικά μέσα, που θα του εξασφάλιζαν αποτελεσματική παρουσία και κοινωνικό ρόλο.
Αυτό όμως (για λόγους που δεν κατανοούμε) μέχρι σήμερα δεν έγινε. Η Ένωση μας παρά το ότι συζητήθηκαν δυο Προεδρικά Διατάγματα (για τη μεταφορά του Τομέα στο ΥΠΕΚΑ) και δυο νομοσχέδια (για τους δασικούς χάρτες και το πράσινο Ταμείο) αγνοήθηκε. Τα προβλήματα όμως του Τομέα (διαρθρωτικά, οικονομικά και διοικητικά) είτε αναφερόμαστε στη λειτουργία της Ειδικής Γραμματείας Δασών είτε στις Περιφερειακές Δασικές Υπηρεσίες διογκώνονται και αυτό ασφαλώς έχει αντίκτυπο στην προστασία των δασικών οικοσυστημάτων και της δημόσιας περιουσίας.
Συνεπώς η ευθύνη για την κατάσταση που επικρατεί είναι καθαρά πολιτική και πρεπει να αναληφθούν πρωτοβουλίες για τη διευθέτησή τους.
Για το σκοπό αυτό καταθέτουμε ιεραρχημένες προτεραιότητες για τη δασική πολιτική οι οποίες και πρέπει να συζητηθούν άμεσα προκειμένου να δοθούν άμεσα λύσεις:
1. Πλήρης αναμόρφωση του νομικού και θεσμικού πλαισίου για τη δασοπροστασία και κωδικοποίηση της δασικής νομοθεσίας .
Επισημαίνουμε ότι σε θεσμικό επίπεδο η κατάσταση σήμερα είναι τραγική, αφού έχουν σωρευτεί όλες οι αρνητικές παρεμβάσεις του πρόσφατου και απώτερου παρελθόντος.
Το νομικό πλαίσιο για τη δασοπροστασία όπως έχει διαμορφωθεί με σειρά νόμων ή αποσπασματικών διατάξεων, χρειάζεται πλήρη αναμόρφωση. Η τελευταία θεσμική παρέμβαση της κυβέρνησης (Ν. 3818/2010) δεν προσδιορίζει ποσοτικά κριτήρια για το χαρακτηρισμού μιας έκτασης ως δάσος ή δασικής και δεν θίγει τις υπόλοιπες αντιδασικές διατάξεις του Ν. 3208/2003 ή του Ν.3147/2003 . Ακόμα και η τελευταία εγκύκλιος για τα ποσοτικά κριτήρια είναι ατελής και θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα .
Για την Ένωση μας είναι βέβαιο ότι θα ανακύπτουν προβλήματα κατά την εφαρμογή του νόμου 3889/2010, τόσο στη διαδικασία ελέγχου και κύρωσης των δασικών χαρτών όσο και στη χρηματοδότηση της Ελληνικής Δασοπονίας μέσω του Πράσινου Ταμείου. Για τα ζητήματα αυτά σας υποβάλαμε εκτενή πρόταση κατά τη διαδικασία συζήτησης του νομοσχεδίου στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής η βασιμότητα της οποίας θα καταδειχτεί στο άμεσο μέλλον.
Το ιδιο ισχύει και για το νομοσχέδιο για τη βιοποικιλότητα που πρόσφατα τέθηκε σε διαβούλευση. Θεωρούμε ότι για τα ζητήματα αυτά δεν πρέπει να αγνοείται η Υπηρεσία μας, ιδιαίτερα όταν θίγονται θέματα σχετικά με τη διαχείριση των εθνικών δρυμών (που υποκαθίστανται οι δημόσιες αρχές από ιδιωτικούς φορείς διαχείρισης). Αυτό, πέρα από την αντισυνταγματική του διάσταση, δείχνει και την πρόθεση του Υπουργείου να συνεχίσει την πολιτική εξαίρεσης του Τομέα από τη διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων (αλλά και την άσκηση των αρμοδιοτήτων που του έχουν ανατεθεί από το Σύνταγμα και τους Νόμους).
Βεβαίως ανοιχτό θέμα παραμένει για την Ένωση μας και η διαδικασία σύνταξης, ανάρτησης και κύρωσης των δασικών χαρτών. Η ουσιαστική εξαίρεση των δασικών υπηρεσιών από τη διαδικασία αυτή και η άσκηση αυτών των αρμοδιοτήτων από την κτηματολόγιο Α.Ε, με ανάθεση σε μελετητικά γραφεία, χωρίς δυνατότητα ελέγχου της διαδικασίας ή των παραδοτέων από τη Δασική Υπηρεσία και ασφαλώς με υπέρμετρο κόστος, μόνο προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει .
Τέλος οφείλουμε να επισημάνουμε την πρακτική να καταργούνται με αποφάσεις του Υπουργείου (π.χ απόφαση 40158/25-8-2010 /ΦΕΚ1556/Β/22-9-2010) διατάξεις νόμων για το χαρακτηρισμό των εκτάσεων, κάτι που συζητείται αρνητικά και είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσει δυσλειτουργίες στη δασική διοίκηση, με απρόβλεπτες διοικητικές συνέπειες αλλά και συνέπειες ακόμα και σε αυτή την ίδια την προώθηση των επενδύσεων.
2. Ενσωμάτωση του Τομέα στο Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής .
Σας είναι γνωστά τα προβλήματα που προκλήθηκαν μετά τη μεταφορά του Τομέα στο ΥΠΕΚΑ και κυρίως αυτά που αφορούν στην κάλυψη των λειτουργικών εξόδων της Ειδικής Γραμματείας από τους πόρους του Κεντρικού Ταμείου Γεωργίας Κτηνοτροφίας και Δασών. Παρά τα προεδρικά διατάγματα (για τη μεταφορά) και τις δύο νομοθετικές ρυθμίσεις που προηγήθηκαν και παρά τις σχετικές προτάσεις σε συνδικαλιστικό και διοικητικό επίπεδο, δεν προβλέφθηκε η κάλυψη αυτών των εξόδων .
Η ίδια πρακτική εξαίρεσης μας, διαφαίνεται ακόμη και στις σχετικές προσκλήσεις για τη στελέχωση άλλων διοικητικών μονάδων του ΥΠΕΚΑ, (Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του επιχειρησιακού προγράμματος ¨Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη¨ ή του αυτοτελούς συντονιστικού γραφείου αντιμετώπισης περιβαλλοντικών ζημιών), αγνοήθηκε ο κλάδος των δασολόγων και αυτό είναι κάτι που μας προβληματίζει ιδιαίτερα. (Για παράδειγμα η αποκατάσταση των ζημιών, πχ από πυρκαγιές, θα γίνεται από δασολόγους; Αυτό δε διαφαίνεται ούτε και διασφαλίζεται στις ρυθμίσεις αυτές.)
Τέλος σε σχέση με τη λειτουργία της Ειδικής Γραμματείας Δασών και το νέο οργανισμό του ΥΠΕΚΑ, θα πρέπει να δοθούν κατευθύνσεις για την επίλυση τόσο του κτιριακού προβλήματος της Ειδικής Γραμματείας (επαρκές κτίριο πλησίον σταθμού του μετρό στο οποίο θα στεγαστούν όλες οι Δ/νσεις ) και οργανισμός στον οποίο θα πρέπει να προβλέπεται η αναβάθμιση του Τομέα και όχι η καθίζησή του, με κατακερματισμούς αρμοδιοτήτων ή και υπηρεσιακών μονάδων στα σχεδια των οργανισμών που διακινούνται (π.χ Δ/νση Αισθητικών δασών δρυμών και θήρας) .
Θεωρούμε ότι για όλα τα παραπάνω ζητήματα πρέπει να δώσετε ξεκάθαρες λύσεις, άμεσα, για να μπορέσει να ενσωματωθεί ομαλά ο τομέας μας στο Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και να λειτουργήσει θεσμικά η Κεντρική Υπηρεσία, ασφαλώς με νέο οργανισμό που όμως θα εξασφαλίζει την απαραίτητη λειτουργικότητα και τη συνοχή του δασικού τομέα στο σύνολό του.
3. Ενίσχυση Κεντρικών και Περιφερειακών Υπηρεσιών με προσωπικό καταργούμενων φορέων .
Είναι γνωστά σε όλους τα δημοσιονομικά προβλήματα της χώρας τα οποία και περιορίζουν δραστικά τη δυνατότητα προσλήψεων στο δημόσιο τομέα. Αυτό το δεδομένο το κατανοούμε όλοι, αλλά, από την άλλη πλευρά, δεν μπορεί να αγνοηθεί η συνταγματική υποχρέωση να λαμβάνονται από την Πολιτεία μέτρα για τη διαφύλαξη του φυσικού περιβάλλοντος και της δημόσιας περιουσίας. Στο πλαίσιο αυτό είναι απαραίτητο να εξαντλήσουμε κάθε δυνατότητα ένταξης στις Περιφερειακές και Κεντρικές Δασικές Υπηρεσίες ορισμένων ειδικοτήτων προσωπικού από καταργούμενους φορείς.
Ιδιαίτερα θα αναφερθούμε στη δυνατότητα ενσωμάτωσης του προσωπικού της καταργηθείσας Αγροφυλακής στις Κεντρικές και Περιφερειακές Δασικές Υπηρεσίες.
Παρά το ότι συζητείται η παραπάνω μεταφορά εδώ και ένα χρόνο, το προσωπικό της αγροφυλακής παραμένει αναξιοποίητο, επιβαρύνοντας το δημόσιο . Εκτιμούμε ότι πρέπει άμεσα να προχωρήσει η σχετική διάταξη για την υπαγωγή των αγροφυλάκων στους κλάδους δασικών υπαλλήλων. Με τον τρόπο αυτό θα ενισχυθούν σημαντικά οι δασικές Υπηρεσίες που για αρκετά χρόνια με ευθύνη της ίδιας της Πολιτείας αντί να οργανωθούν να στελεχωθούν και να εξοπλιστούν, υποβαθμίστηκαν και απαξιώθηκαν και σήμερα έχουν φτάσει στα πρόθυρα της διάλυσης.

4. Οργανισμός Περιφερειακών Δασικών Υπηρεσιών .
Πρόσφατα ενημερωθήκαμε για τα σχέδια οργανισμών των αποκεντρωμένων Διοικήσεων τα οποία αφορούν κυρίως στις Δασικές Υπηρεσίες. Τα σχέδια αυτά συντάθηκαν εν κρυπτώ, με μια καινοφανή αντίληψη που μας προβληματίζει. Το Υπουργείο Εσωτερικών όχι μόνο δεν έλαβε υπόψη του καμία πρόταση, αλλά ρύθμισε τα θέματα του οργανισμού με τρόπο που ουσιαστικά διαλύει τη δημόσια δασική διοίκηση. Εντοπίζουμε και το θεμα των αρμοδιοτήτων που περιγράφεται με ελλειμματικό τρόπο, και τα θέματα των μεταφερόμενων οργανικών θέσεων και τα θέματα των προϊσταμένων των υπηρεσιακών μονάδων. Τα Προεδρικά Διατάγματα παρά το ότι η δασική πολιτική είναι αρμοδιότητα του ΥΠΕΚΑ (το οποίο από ότι γνωρίζουμε δε ρωτήθηκε) έχουν σταλεί για επεξεργασία στο ΣτΕ .
Επειδή εκτιμούμε ότι η ενημέρωση σας θα σας καταδείξει τη σωρεία λαθών που έχουν παρεισφρήσει στα παραπάνω προεδρικά διατάγματα και δεν είναι κατανοητό σε κανένα μας αν πρόκειται για κακή πρόθεση ή για άγνοια των συντακτών , προκειμένου για τη λειτουργία των Περιφερειακών Δασικών Υπηρεσιών θα πρέπει και με δική σας πρωτοβουλία τα σχέδια αυτά να γυρίσουν πίσω και να ακολουθήσει επεξεργασία τους από το ΥΠΕΚΑ .
Μετά το σχέδιο ¨Καλλικράτης¨ που αλλάζει τη διάρθρωση των δασικών υπηρεσιών, (με την υπαγωγή τους στις αποκεντρωμένες διοικήσεις), τα προβλήματα που εχουν διαπιστωθεί στην αποτελεσματική λειτουργία των υπηρεσιών και την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού στις δασικές Υπηρεσίες δεν επιλύθηκαν. Το άνοιγμα του τομέα στη σύγχρονη εποχή, με την ένταξη νέων κλάδων και ειδικοτήτων παρέμεινε κενό γράμμα. Αντιθετα βλέπουμε συντεχνιακές και συγκυριακές πρακτικές , προτάσεις για κατακερματισμό των υπηρεσιών ενώ και μεγάλα θέματα όπως αυτό της σύνταξης και κύρωσης των δασικών χαρτών δεν θα υποστηριχτούν ουσιαστικά , λόγω της πραγματικής αδυναμίας των Δασικών Υπηρεσιών. Τέλος και αυτός ο διοικητικός έλεγχος του τρόπου λειτουργίας των Περιφερειακών Δασικών Υπηρεσιών δεν εξασφαλίζεται και τα υπάρχοντα προβλήματα θα διαιωνίζονται.
Η Ένωσή μας έχει καταθέσει πρόταση για την κάθετη διάρθρωση των Περιφερειακών Δασικών την οποία και επαναφέρουμε και είμαστε στη διάθεσή σας για να τη συζητήσουμε.
5. Χρηματοδότηση Δασικού Τομέα
Σε επίπεδο χρηματοδότησης του τομέα δασών βλέπουμε κάθε χρόνο να μειώνονται σε πραγματικές τιμές οι διατιθέμενες πιστώσεις οι οποίες στις περισσότερες περιπτώσεις δεν επαρκούν ούτε να εξασφαλίσουν τις στοιχειώδεις λειτουργικές ανάγκες των υπηρεσιών. Με αυτό το επίπεδο της χρηματοδότησης του δασικού τομέα, όχι μόνο για ανάπτυξη δεν μπορούμε να μιλάμε αλλά ούτε καν για στοιχειώδη διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων.
Εμείς πιστεύουμε ότι πέρα από την προώθηση των επιχειρησιακών προγραμμάτων των Υπουργείων που περιλαμβάνουν ¨δασικά μέτρα¨ και ιδιαίτερα του προγράμματος ¨Αλέξανδρος Μπαλτατζής¨ το οποίο μέχρι σήμερα παραμένει στάσιμο ή τη σταθερή χρηματοδότηση του τομέα από Εθνικούς Πόρους, υπάρχει η δυνατότητα να αυτοχρηματοδοτηθεί ο τομέας από πόρους που εισρέουν από τις διάφορες δασικές δραστηριότητες, αλλά δεν αποδίδονται αντίστοιχα για τη δασική ανάπτυξη και προστασία. Για το λόγο αυτό ζητήσαμε τη σύσταση Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου ως ¨Ταμείου Δασών¨ με διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια, το οποίο θα λειτουργούσε με το διπλογραφικό σύστημα, με ευελιξία, διαφάνεια και αποτελεσματικότητα, με σύγχρονο κανονισμό λειτουργίας και το κυριότερο χωρίς να επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό.
Αντί της παραπάνω πρότασης το Υπουργείο Περιβάλλοντος προχώρησε με το άρθρο 4 του νόμου 3889/.2010 στη μετονομασία του ΕΤΕΡΠΣ σε Πράσινο Ταμείο στο οποίο και ενσωμάτωσε τον ειδικό φορέα δασών (Φ.120) που λειτουργούσε στο Κεντρικό Ταμείο Γεωργίας Κτηνοτροφίας και Δασών .
Με τις διατυπώσεις των άρθρων 4 έως και 12 του νόμου 2889/2010 δεν διασφαλίζεται ότι οι πόροι που προέρχονται από τα ¨δάση¨ θα διατίθενται ανταποδοτικά στα ¨δάση¨ , αλλά αντίθετα, δημιουργούνται ερωτηματικά για τη δυνατότητα και τον τρόπο συστηματικής χρηματοδότησης των καθ’ ύλη αρμόδιων δημοσίων υπηρεσιών, αλλά και για τον τρόπο κατάθεσης των εσόδων και τη διαχείρισΗ της κινητής και ακίνητης περιουσίας του Ειδικού Φορέα Δασών του Κ.Τ.Γ.Κ.& Δασών, που πλέον περιήλθε στο Πράσινο Ταμείο.
Η ΠΕΔΔΥ θεωρεί ότι έχει προ πολλού ξεπεραστεί κάθε κρίσιμο όριο στα θέματα προστασίας των δασικών οικοσυστημάτων. Είναι άμεση πλέον η ανάγκη να αλλάξει η εφαρμοζόμενη δασική πολιτική, που ανεξαρτήτως προθέσεων οδηγεί διάλυση της Δασικής Υπηρεσίας και να ενισχυθεί θεσμικά το πλαίσιο δασοπροστασίας.
Για τους παραπάνω λόγους ζητάμε:
1.- Την αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου για την προστασία των δασών και αντικατάσταση του με ένα σύγχρονο εφαρμόσιμο θεσμικό πλαίσιο, που θα εξασφαλίζει την προστασία και ανάπτυξη των δασικών οικοσυστημάτων και της Δημόσιας περιουσίας.
2.- Την άμεση παρέμβαση στο Υπουργείο Εσωτερικών για το θέμα των οργανισμών των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, που σε ποσοστό 80% αφορούν στις περιφερειακές Δασικές Υπηρεσίες.
3.- Τη διασφάλιση των αρμοδιοτήτων και της συνοχής του Δασικού τομέα στο οργανόγραμμα του ΥΠΕΚΑ. Δεν θα δεχτούμε τον κατακερματισμό του τομέα προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι ¨γνωστές¨ συντεχνιακές λογικές .
4.- Την διασφάλιση ότι οι περιφερειακές δασικές υπηρεσίες θα χρηματοδοτούνται κατά προτεραιότητα από το πράσινο ταμείο για την εκτέλεση των προγραμμάτων ανάπτυξης και προστασίας των δημόσιων δασών κάτι που αποτελεί πάγιο αίτημα, αλλά και μέρος του ομόφωνου πορίσματος της διακομματικής επιτροπής της Βουλής για τα δάση.
5.- Τη στήριξη και την προώθηση των ¨δασικών μέτρων¨ στα επιχειρησιακά προγράμματα των Υπουργείων, Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
6.- Την αναδιοργάνωση των Δασικών υπηρεσιών και την κάθετη διοικητική τους υπαγωγή στο νέο Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (με ουσιαστικές αρμοδιότητες)
7.- Την ανάθεση της κατάρτισης (έστω και πιλοτικά) των Δασικών Χαρτών από τις Περιφερειακές Δασικές Υπηρεσίες που έχουν αυτή τη δυνατότητα .
Είναι γνωστή η σημασία των δασικών χαρτών και του δασολογίου για την προστασία, τη διαχείριση και την ανάπτυξη των δασικών οικοσυστημάτων, αλλά και την προστασία της δημόσιας περιουσίας. Για την ολοκλήρωση αυτού του έργου πρέπει να διασφαλιστεί και να ενισχυθεί ο ρόλος των Δασικών Υπηρεσιών που έχουν αναπτύξει το διοικητικό μηχανισμό, όχι μόνο για την κατάρτιση των δασικών χαρτών, αλλά και για τον έλεγχο και την παραλαβή τους, σε περίπτωση που τις μελέτες αναλαμβάνουν ιδιώτες μελετητές. Είναι απαραίτητο να προχωρήσει η στελέχωση του μηχανισμού αυτού με εκπαιδευμένο προσωπικό και να προχωρήσει η κατάρτιση και η χρηματοδότηση ενός προγράμματος σύνταξης δασικών χαρτών για όλη τη Χώρα, με στόχο να ολοκληρωθούν σε μια δεκαετία.

Είμαστε στη διάθεση σας για κατάθεση προτάσεων που θα συμβάλλουν στη διαμόρφωση ενός πλαισίου σύγχρονης δασικής και περιβαλλοντικής πολιτικής, στην ανάδειξη του πολυλειτουργικού χαρακτήρα του δάσους και την αποτελεσματική προστασία των φυσικών πόρων και της δημόσιας περιουσίας.


ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

Νικόλαος Μπόκαρης Γιάννης Γρίβας